Kom jij deel uitmaken van ons team als commercieel medewerker binnendienst (32 – 40 uur)?  

Ben jij commercieel, accuraat, pro-actief en servicegericht? 

Dan zijn wij naar jou op zoek!

 

Je ondersteunt het sales- en marketingteam van Eldohm; een internationale speelgoedleverancier & distributeur van elektronisch speelgoed.

Met een vestiging in Nederland en Hong Kong bedient Eldohm retailers in binnen- en buitenland.

De organisatie groeit en daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega die ons team komt versterken en ondersteunen!  

 

Taken & verantwoordelijkheden

Met jouw organisatietalent en communicatieve vaardigheden fungeer je o.a. als aanspreekpunt voor relaties en klanten. Je bent commercieel gedreven en werkt mee aan de voorbereidingen van verkoopgesprekken en marketingtrajecten. Je verricht administratieve werkzaamheden, zoals het uitwerken en oppakken van productpresentaties, marketinguitingen, prijslijsten en logistieke informatie.

Je bent meedenkend en ondersteunend in overleg met het team in Nederland en Hong Kong (zie foto hierboven). Heb je goede ideeën? Dan zijn die meer dan welkom! 

  • • Het zelfstandig verrichten van verkooptaken; voorbereiden en uitwerken van offertes, presentaties en orders
  • • Administratieve werkzaamheden
  • • Ondersteunen van extra sales
  • • Klanten en collega’s voorzien van up-to-date informatie
  • • Beheren van de agenda en zorg dragen voor vervolgafspraken
  • • Zelfstandig onderhouden van product- en vakkennis
  • • Retailer ondersteunen met artwork aanvragen
  • • Marketingbanners / -plaatsingen nakijken en goedkeuren
  • • Opbouw en ontwikkeling van eigen portefeuille
  • • Winacties (op social media) opzetten en uitwerken
  • • En als je het leuk vindt om een nieuw initiatief op te zetten, wat past binnen onze strategy, geven wij jou graag die kans! 

 

Jouw profiel

  • • HBO werk- en denkniveau
  • • Commercieel, klantgericht, overtuigend en professioneel
  • • Stressbestendig, zelfstandig en nauwkeurig
  • • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • • Hands-on-mentaliteit, accuraat, betrouwbaar en collegiaal
  • • Ervaring in een vergelijkbare functie is een pré

Je hebt een prettige persoonlijkheid, klanten en collega’s weten je makkelijk te vinden en hierdoor benut je kansen. Je hebt naast het contact met onze klanten en collega’s in de Benelux ook veelvuldig contact met onze collega’s in Hong Kong.

Samen met de sales- en marketingmanager ben je in staat om een operationeel overzicht te creëren en waarbij je meewerkt aan het onderhouden en uitbreiden van ons klantenpakket.   

 

Wat neem je mee?

  • • Je voelt je thuis in een snelle en commerciële organisatie
  • • Je hebt het in je om operationeel overzicht te houden en weet informatie op een effectieve manier te verwerken
  • • Je hebt een representatief en professioneel voorkomen
  • • Je bezit een energieke, enthousiaste en actieve werkhouding
  • • Je kunt zelfstandig functioneren
  • • Je bent een teamplayer

 

Wat we jou aanbieden:

  • • Een marktconform salaris aangevuld met secundaire arbeidsvoorwaarden
  • • 25 Vakantiedagen op basis van een fulltime werkweek
  • • Pensioenregeling
  • • Reiskostenvergoeding
  • • Informele, goede werksfeer met leuke collega’s waarbij teamwerk en collegialiteit van groot belang zijn.

 

Informatie en solliciteren

Past bovenstaande helemaal bij jou? Dan willen we graag kennis met je maken!

Stuur je sollicitatiebrief met daarin een uitgebreide motivatie en je CV per mail naar:

Rogier van Dijk : rogier@eldohm.nl

Of bel: 0578 – 769031

 

Eldohm BV – Lichttorenweg 12 – 8162 NL – Epe

Binnenkort verhuizen we naar omgeving Amersfoort.